Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Διαβεβαιώσεις Ευ. Βενιζέλου για παραμονή μας στο Ευρώ και άμεση εκταμίευση της έκτης δόσης

«Η Τρόικα επιστρέφει, η έκτη δόση εκταμιεύεται και εφαρμόζονται οι αποφάσεις του Ιουλίου», δήλωσε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών, Ευάγγελος Βενιζέλος. Αναφερόμενος στην ετήσια σύνοδο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και στις σημερινές επαφές του στην Ουάσιγκτον, ο κ. Βενιζέλος είπε ότι «η ετήσια σύνοδος του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου γίνεται μέσα σε συνθήκες μεγάλης ρευστότητας στη διεθνή οικονομία και κυρίως εν μέσω αβεβαιότητας σε σχέση με την πορεία της Ευρωζώνης». Τόνισε ότι «αυτή η κατάσταση είναι απολύτως αδικαιολόγητη» και επισήμανε ότι «δεν εναρμονίζεται με την ισχύ του ευρώ και με την οικονομική δύναμη των 17 κρατών-μελών της Ευρωζώνης».

Στη συνέχεια, υπογράμμισε ότι «για την Ελλάδα, αυτά είναι αρνητικά συμφραζόμενα, τα οποία πρέπει οπωσδήποτε να διορθωθούν. Αυτή την προσπάθεια κάνουμε εδώ, στο πλαίσιο της Συνόδου, με μια σειρά από συναντήσεις για να σταθεροποιηθεί η κατάσταση, να σταλούν τα μηνύματα που ανταποκρίνονται στις δυνατότητες που έχουμε και ως Ευρωζώνη και ως Ελλάδα. Και νομίζω ότι έχουμε κάνει σημαντικά βήματα. Θέλει, όμως, υπομονή, επιμονή, σύστημα, εθνική ενότητα και κοινωνική συνοχή».

Για τις μέχρι τώρα συναντήσεις που είχε στο περιθώριο των εργασιών της συνόδου του ΔΝΤ, ο κ. Βενιζέλος επισήμανε ότι «από τις συναντήσεις που είχα εδώ με πολλούς ομολόγους μου, από τη νέα συνάντηση που είχα με τον Γερμανό υπουργό Οικονομικών κ. Σόιμπλε, από τις συναντήσεις που είχα με τον Ιταλό, τον Γάλλο, τον Βέλγο συνάδελφό μου, με ομολόγους μου από χώρες εκτός Ευρώπης, από τη συζήτηση που είχα με τον κ. Ντράγκι, το νέο Πρόεδρο της ΕΚΤ, προκύπτει ένα μήνυμα το οποίο είναι πολύ καθαρό: Η Ελλάδα είναι και θα είναι πάντα μέρος του ευρώ, μέλος της Ευρωζώνης».


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.iefimerida.gr / Οικονομία

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.