Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Στις 20.30 το ντέρμπι της 4ης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκα μεταξύ ΠΑΟΚ και ΑΕΚ στην Τούμπα

Το ντέρμπι «δικεφάλων» στην Τούμπα ανάμεσα σε ΠΑΟΚ και ΑΕΚ (20.30) ξεχωρίζει από το πρόγραμμα της 4ης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκας.
Αυτήν την ώρα:
Αστέρας Τρίπολης-Ατρόμητος 0-0 (Ημίχρονο)
SKODA Ξάνθη-ΟΦΗ 1-0

sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.