Στο "χορό" των ...κινητοποιήσεων μπαίνουν και οι μαθητές, έχοντας αποφασίσει αποχές, αποκλεισμούς δρόμων και συλλαλητήρια ανά γειτονιά και δήμο της Αθήνας για την Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου, ενώ την Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου θα συμμετάσχουν σε συλλαλητήριο στην Ομόνοια.
Τις αποφάσεις έλαβε το Συντονιστικό Αγώνα Σχολείων της Αθήνας, με στόχο να στείλουν οι μαθητές -όπως αναφέρουν- το δικό τους μήνυμα στο υπουργείο Παιδείας, διεκδικώντας βιβλία, καθηγητές, σχολεία.
Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr / Ελλάδα
Τις αποφάσεις έλαβε το Συντονιστικό Αγώνα Σχολείων της Αθήνας, με στόχο να στείλουν οι μαθητές -όπως αναφέρουν- το δικό τους μήνυμα στο υπουργείο Παιδείας, διεκδικώντας βιβλία, καθηγητές, σχολεία.
Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr / Ελλάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.