Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Ανέτοιμος ο Ολυμπιακός, έχασε με 1-0 εντός έδρας από την Μαρσέιγ

Αυτός δεν ήταν (και δεν μπορούσε να είναι) Ολυμπιακός!

Πληρώνοντας την… ξεκούραση πέντε μηνών -και τα ατομικά λάθη ενενήντα λεπτών- ο Ολυμπιακός ηττήθηκε 1-0 από τη Μαρσέιγ κι έβαλε το αριστερό πόδι στον όμιλο του Champions League.

Το γκολ του Λούτσο αποδείχθηκε αξεπέραστο εμπόδιο για τους παίκτες του Βαλβέρδε -που ήθελαν, αλλά δεν μπορούσαν να αποτρέψουν την ήττα από μια εμφανώς πιο έτοιμη ομάδα.

Τους έστειλε, δε, να ψάξουν… ό,τι είναι δυνατόν πλέον στο Λονδίνο με την Άρσεναλ (η οποία επίσης δεν τους έκανε το χατίρι να νικήσει στο Ντόρτμουντ, ισοφαριζόμενη στο τέλος).

Διαβάστε περισσότερα στο www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.