Νέα ραντεβού στο Σύνταγμα και στις πλατείες όλης της χώρας έχουν δώσει σήμερα 19:00 το απόγευμα οι Αγανακτισμένοι.
Με σύνθημα "οι πλατείες είμαστε εμείς και είμαστε παντού", οι Αγανακτισμένοι επιστρέφουν δυναμικά με σκοπό να στείλουν ένα νέο ηχξρό μήνυμα στην κυβέρνηση.
"Ξεκινήσαμε αγανακτισμένοι, συνεχίζουμε να είμαστε αποφασισμένοι και σε λίγο θα είμαστε μαζικά εξεγερμένοι. Μέχρι να φύγουν αυτοί που μας οδήγησαν εδώ. Μέχρι να διώξουμε τις κυβερνήσεις και το σύστημα των αγορών και των τραπεζιτών", αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους οι Αγανακτισμένοι πολίτες.
Περισσότερα στο www.protothema.gr /greece
Φωτο: fimes.gr
Με σύνθημα "οι πλατείες είμαστε εμείς και είμαστε παντού", οι Αγανακτισμένοι επιστρέφουν δυναμικά με σκοπό να στείλουν ένα νέο ηχξρό μήνυμα στην κυβέρνηση.
"Ξεκινήσαμε αγανακτισμένοι, συνεχίζουμε να είμαστε αποφασισμένοι και σε λίγο θα είμαστε μαζικά εξεγερμένοι. Μέχρι να φύγουν αυτοί που μας οδήγησαν εδώ. Μέχρι να διώξουμε τις κυβερνήσεις και το σύστημα των αγορών και των τραπεζιτών", αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους οι Αγανακτισμένοι πολίτες.
Περισσότερα στο www.protothema.gr /greece
Φωτο: fimes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.