Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Η Σία Κοσιώνη σταμάτησε από τον ΣΚΑΙ 100,3, συνεχίζει όμως στην παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων της τηλεόρασης του ΣΚΑΙ

Το νέο ραδιοφωνικό πρόγραμμα του ΣΚΑΙ ξεκίνησε την Δευτέρα χωρίς την εκπομπή της δημοσιογράφου.

Η Σία Κοσιώνη που πέρυσι έδινε ραντεβού με τους ακροατές του ΣΚΑΙ 100,3 κάθε πρωί στις 10:30, φέτος θα απουσιάζει από το πόστο της. Ο λόγος ..
....είναι κυρίως οι αυξημένες υποχρεώσεις της παρουσιάστριας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Άλλωστε, το δελτίο του καναλιού προβάλλεται στις 9 το βράδυ, μια ώρα που απέχει πολύ από την ώρα που έβγαινε στον αέρα η ραδιοφωνική εκπομπή της Σίας. Η δημοσιογράφος αποφάσισε να επικεντρωθεί περισσότερο, λοιπόν, στην προετοιμασία του κεντρικού δελτίου.

Ήδη από την περασμένη Δευτέρα, την ώρα 10:00 - 11:00 στον ραδιοφωνικό αέρα βρίσκονται οι Νίκος Ανδρίτσος και Νίκος Υποφάντης με την εκπομπή "Στο στόμα του Νίκου".

ΠΗΓΕΣ: zappit.gr, sarotiko.blogspot.com
Φωτό: toblogtonkirion.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.