Ενα ματς που έπρεπε η εθνική ομάδα να το κερδίσει για... πολλούς και διαφορετικούς λόγους παρουσιάστηκε κατώτερη των περιστάσεων και ηττήθηκε 58-72 από την ομάδα των Σκοπίων.Οι παίκτες του Ντοκουζόβσκι ζούσαν και ανέπνεαν γι' αυτό το παιχνίδι και το απέδειξαν μέσα στο παρκέ, ενώ αντίθετα οι διεθνείς μας έδειξαν μια προκλητική αδιαφορία,τουλάχιστον, κυρίως στην τελευταία περιόδο, που η διαφορά έφτασε και στο -17!
Διαβάστε περισσότερα στο www.onsports.gr /basket /Eurobasket-2011
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.