Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Γ.Παπανδρέου: ΄΄Οι πολίτες θα κρίνουν την κυβέρνηση το 2013΄΄

Η δική μας παράταξη θα βγάλει την χώρα από την επιτήρηση και την εξάρτηση» ήταν το μήνυμα που έστειλε ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου από το γήπεδο του Τάε Κβο Ντο στο Φάληρο, στην Εθνική Συνδιάσκεψη του ΠΑΣΟΚ, τονίζοντας ότι οι πολίτες θα κρίνουν την κυβέρνηση το 2013. Συνθήματα από μέλη της ΠΑΣΠ όταν ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στις μεταρρυθμίσεις για την Παιδεία.

«Τριάντα επτά χρόνια αγωνιζόμαστε μαζί» ήταν το μήνυμα που έστειλε ο πρωθυπουργός ξεκινώντας την ομιλία του. «Η ίδρυσή μας ήρθε να εκφράσει οράματα του ελληνικού λαού και της Ελλάδας, να ικανοποιήσει την ανάγκη εκπροσώπησης ενός τμήματος του λαού που ήταν στο περιθώριο. Παρά τις περιπέτιεες μάθαμε και καταφέραμε πολλά» είπε στην «αναδρομή» του για το ΠΑΣΟΚ.

Ο κ. Παπανδρέου μίλησε για «μάχη στις πιό δύσκολες συνθήκες της ιστορίας της χώρας μας». «Θα κερδίσουμε αυτή τη μάχη. Σήμερα θα κάνουμε το επόμενο βήμα για την πρόοδο της χώρας. Η υπόσχεση της αλλαγής θα γίνει πράξη ξανά» τόνισε ο κ. Παπανδρέου. «Οι λύσεις δε δίνονται με μίσος, με πόλωση ή με τη βία» σημείωσε.

«Σήμερα, η δική μας παράταξη θα βγάλει την χώρα από την επιτήρηση και την εξάρτηση, και θα την κάνει να σταθεί ξανά στα πόδια της» τόνισε ο πρωθυπουργός και πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ. Ο κ. Παπανδρέου υπογράμμισε ότι «οι πολίτες θα μας κρίνουν το 2013 και μέχρι τότε όχι μόνο θα έχουμε πετύχει η Ελλάδα να βγαίνει από την κρίση αλλά θα έχουμε ολοκληρώσει τόσες και τέτοιας σημασίας αλλαγές που θα έχουν βάλει τις βάσεις για μια διαφορετική πορεία της Ελλάδας στο μέλλον».

Διαβάστε περισσότερα στο www.newpost.gr / Πολιτική

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.