Κυριακή 21 Αυγούστου 2011

Σε λίγη ώρα ο Ολυμπιακός δίνει το πιο δυνατό του τέστ κόντρα στην Ίντερ σε φιλικό στην Γενεύη

Τέτοιο αντίπαλο πιθανότατα δεν θα συναντήσει ούτε στην πρώτη φάση των ομίλων του Champions League...
Διαλέγοντας από το "πάνω ράφι" και θέλοντας ένα δυνατό κρας τεστ πριν την έναρξη του πρωταθλήματος το ερχόμενο Σάββατο με την Καβάλα στο γήπεδο "Γ. Καραϊσκάκης", ο Ολυμπιακός "κονταροχτυπιέται" με την Ίντερ του Τζαν Πιέρο Γκασπαρίνι στην Γενεύη (19:00, live chat από το thrylos.gr).

Πριν 11 χρόνια, οι δυο ομάδες είχαν διασταυρώσει και πάλι τα ξίφη τους σε φιλικό αγώνα στο "Σαν Σίρο", που είχε λήξει ισόπαλο με σκορ 2-2 (είχε χάσει το.. τρόπαιο στα πέναλτι ο Θρύλος). Φέτος, η ομάδα ρου Πειραιά διάλεξε και πάλι να αναμετρηθεί ε την Κυπελλούχο Ιταλίας του μπάτζετ των 310 εκ. ευρώ. Αντιλαμβάνεται, λοιπόν, κανείς ότι ο Ολυμπιακος δεν επιλέγει αντιπάλους για να τους κερδίζει και να λέμε όλοι "τι καλά που είμαστε...", αλλά μεγέθη σοβαρά, όπως άλλωστε ήταν και η Γαλατάσαραϊ.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.thrylos.gr /podosfairo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.