Όλοι γνωρίζουμε πως το αποτέλεσμα ενός φιλικού αγώνα δεν παίζει και τόσο μεγάλη σημασία. Όταν όμως αυτό το φιλικό είναι απέναντι στην περσινή πρωταθλήτρια Ευρώπης και όταν αγωνίζεσαι για κάτι παραπάνω από 65 λεπτά με παίκτη λιγότερο, τότε μπορείς να υπερηφανεύεσαι για το υπέρ σου αποτέλεσμα.
Έτσι και ο Ολυμπιακός, με τους «ερυθρόλευκους» να αναδεικνύονται ισόπαλοι με σκορ 2-2 κόντρα στην Ίντερ, σε φιλική αναμέτρηση που διεξήχθη στην Γενεύη. Ένα αποτέλεσμα το οποίο αδικεί τους «ερυθρόλευκους», οι οποίοι προηγήθηκαν με 2-0, παρά το γεγονός πως έπαιζαν με 10 από το 28, μετά την αποβολή (με δεύτερη κίτρινη κάρτα) του Μέλμπεργκ. Κάτι όμως η κούραση, κάτι η επιπολαιότητα στην τελική προσπάθεια, κάτι ο εγωισμός των νερατζούρι, δεν τους επέτρεψε να φτάσουν στην τεράστια φιλική νίκη, με την Ίντερ να καταφέρνει τελικά, να φέρει το ματς στα ίσα (2-2).
Περισσότερα στο www.rednews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.