Γεννήθηκε μωρό χωρίς το επάνω μέρος του κρανίου, με εκτεθειμένο τον εγκέφαλο του!!!
Το μόνο που γνωστοποίησαν από το νοσοκομείο που γεννήθηκε αυτή η ψυχούλα, είναι πως λίγα λεπτά μετά τη λήψη του συγκεκριμένου βίντεο, το μωρό θανατώθηκε...
.
.
clopyandpaste.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.