Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Ο άντρας μωρό


O Stanley δεν αντιμετωπίζει κάποιο διανοητικό πρόβλημα, είναι απλά ένας ενήλικας που επιλέγει να ζει σαν μωρό: κοιμάται σε μια τεράστια κούνια, παίζει με Lego, τρώει με μπιμπερό και κάθεται στο –ειδική παραγγελία-γιγάντιο παιδικό καρεκλάκι του. 
Κατά τον ίδιο, δεν πρόκειται για σεξουαλικό φετίχ, όσο και αν φαίνεται περίεργο από ψυχολογικής άποψης, και η επιθυμία του είναι μονάχα η παροδική επιστροφή σε μια πιο απλή και ανέμελη εποχή.

Τα πρωινά ο Stanley ντύνεται κανονικά και πηγαίνει στη δουλειά του, όταν επιστρέφει σπίτι όμως γίνεται μικρό παιδί. 
darksface

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.