Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Θετικές αντιδράσεις στο προσωρινό break των Black Eyed Peas από την μουσική!


Την προηγούμενη εβδομάδα, οι Black Eyed Peas, μέσω του will.i.am ανακοίνωσαν ότι το τέλος της περιοδείας τους για το album “The Beginning” θα είναι η αφορμή για ένα παρατεταμένο διάλλειμα του συγκροτήματος από την μουσική.

Παράλληλα, o will.i.am διέψευσε τις φήμες περί οριστικής διάλυσης των Black Eyed Peas. Θα ήταν φυσιολογικό, η αναγγελία μιας τέτοιας είδησης σε μουσικά sites να φέρει θλίψη και απογοήτευση στους fans.
Κάτι τέτοιο όμως δεν συνέβη στο NME.COM, καθώς κάποιοι από τους fans γιόρτασαν το break των Peas. O user Andy Burns σε online μήνυμα είπε: « “I`ve Got A Feeling” ότι αυτό θα είναι κάτι πάρα πολύ καλό!» ενώ ο Stuart Conway συμπλήρωσε: «Μην μας κρατάτε σε αναμονή, απλά πείτε ότι το διαλύετε για να χαρούμε λίγο! Επόμενοι στην σειρά, οι N-Dubz!».
Στην συνέχεια ο Martin Thomas Daft ανάλυσε το γεγονός λίγο περισσότερο: «Η μουσική τους βρισκόταν στα όρια του «Δεν έχουμε καμία ιδέα, οπότε ας κάνουμε ένα sample με τον ήχο από τα αρχ…δια ενός γαιδάρου να χτυπάνε τον αέρα και να το εφαρμόσουμε σε όλα τα τραγούδια μας.» Εσείς χαίρεστε με το προσωρινό break των Black Eyed Peas;

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.