Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Στους 41 ανέρχονται οι νεκροί από την βύθιση ρωσικού ποταμόπλοιου στον Βόλγα

Ρωσικά σωστικά συνεργεία έχουν ανασύρει 41 σορούς από το ναυάγιο του ρωσικού ποταμόπλοιου που βυθίστηκε χθες Κυριακή στον ποταμό Βόλγα,
όπως δήλωσε ένας εκπρόσωπος του τοπικού τμήματος του ρωσικού υπουργείου Εκτάκτων Καταστάσεων.

"Μέχρι στιγμής έχουν ανασυρθεί 41 σοροί, ανάμεσά τους 28 γυναικών και 10 ανδρών, οι υπόλοιπες ανήκουν σε παιδιά", δήλωσε ο Ρουσλάν Φατχουντίνοφ, σύμφωνα με το πρακτορείο Interfax. Από τους 208 επιβαίνοντες στο ποταμόπλοιο μόλις οι 80 επέζησαν του ναυαγίου.

Ο ρώσος υπουργός Εκτάκτων Καταστάσεων Σεργκέι Σόιγκου δήλωσε στη διάρκεια συνάντησής του με τον ρώσο πρόεδρο Ντμίτρι Μεντβέντεφ ότι "δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να βρεθούν επιζώντες". Από τη μεριά του ο Μεντβέντεφ επεσήμανε ότι στα ρωσικά νερά πλέουν πολλές "σκουριασμένες σκάφες".

Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr / Κόσμος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.