Σύμφωνα με όσα διαβάσαμε στο www.newsbomb.gr, ο Δήμαρχος Πειραιά, κ. Βασίλης Μιχαλολιάκος, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, διοργανώνει την Κυριακή 5 Ιουνίου 2011 (17.00-20.00), μια σειρά οικολογικών, πολιτιστικών και αθλητικών δράσεων, στην παραλία «Βοτσαλάκια».

Με κεντρικό σύνθημα «Καθαρίζουμε, Ανακυκλώνουμε, Φυτεύουμε, Αθλούμαστε, Ζούμε στον Πειραιά»  και στα πλαίσια μιας ευρύτερης δραστηριότητας του Δήμου για  αναβάθμιση της ποιότητας ζωής και την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης μικρών και μεγάλων, θα πραγματοποιηθούν δράσεις, με την συμμετοχή των ακαδημιών του Ολυμπιακού, ιστιοπλοϊκών συλλόγων του Πειραιά, Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων, Εθελοντών και Σχολείων του Πειραιά. Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα κάποιοι τόσο ευαισθητοποιημένοι Δήμαρχοι, όπως ο κ. Μιχαλολιάκος, που τιμά τον τίτλο του και αγωνίζεται με κάθε τρόπο για την ποιότητα ζωής του Δήμου του…