Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011



Τηλεφώνημα για βόμβα στα παλιά γραφεία του ΠΑΣΟΚ επί της οδού  Χ.Τρικούπη.
Άγνωστοι τηλεφώνησαν στην εφημερίδα "Το Ποντίκι" στις 11.08  και ενημέρωσαν για την ύπαρξη εκρηκτικού μηχανισμού, δίνοντας χρονικό περιθώριο ως τις 12.30. Αυτή τη στιγμή γίνεται εκκένωση του κτιρίου, ενώ ειδικά κλιμάκια της αστυνομίας πραγματοποιούν ελέγχους στους χώρους.



newsbomb

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.