Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Με κέρδη έκλεισε σήμερα το Χρηματιστήριο Αθηνών

Με κέρδη που ξεπέρασαν το 4,4% τερμάτισε ο γενικός δείκτης του Χρηματιστηρίου Αθηνών, με φόντο τις εξελίξεις γύρω από την 5η δόση του δανείου από την Τρόικα.
Ο γενικός δείκτης έκλεισε στις 1.333 μονάδες, ενώ υποχώρησε κατά 34 μονάδες το spread του 10ετούς ομολόγου, πέφτοντας κάτω από τις 1.300 μονάδες αλλά και παραμένοντας σε δυσθεώρητα ύψη που παραπέμπουν σε επιτόκιο δανεισμού κοντά στο 16%...

ΠΗΓΗ: www.protothema.gr / Οικονομία









Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.