Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011

Μας έδωσε το ΔΝΤ την 5η δόση του δανείου

Πείστηκε το ΔΝΤ και εκταμιεύουμε τη δόση του Ιουνίου
- Έκρηξη ανόδου στο Χρηματιστήριο
- 6,5 δις ευρώ τα μέτρα-ανταλλάγματα μέσα στο 2011
- Στη κρίσιμη συνάντηση Παπανδρέου Γιούνκερ ''κλειδώνει'' το νέο πακέτο σωτηρία
ς 

Ανακοίνωση σχετικά με την ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων με τους εκπροσώπους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου έβγαλε το υπουργείο Οικονομικών.
Διαβάστε αναλυτικά.
Ολοκληρώθηκαν σήμερα θετικά οι συζητήσεις της Ελληνικής Κυβέρνησης με τους εκπροσώπους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.
Οι συζητήσεις αφορούσαν τόσο στην αξιολόγηση της μέχρι τώρα πορείας του Προγράμματος Οικονομικής Πολιτικής, όσο και για το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Πολιτικής, τις πρόσθετες παρεμβάσεις που κρίνονται αναγκαίες για την επίτευξη του στόχου του ελλείμματος για το 2011, τις αποκρατικοποιήσεις και την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας, και τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις με στόχο την οικονομική ανάκαμψη και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της χώρας.
 
Διαβάστε περισσότερα στα  newsit.gr, newsport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.