Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Η Pamela Anderson στο αργεντίνικο «Dancing»



Οι... ένδοξες μέρες που η Pamela Anderson έτρεχε με ένα κόκκινο κορμάκι στις θάλασσες στο «Baywatch» αναβίωσαν!
Η 43χρονη σταρ είναι μια από τους συμμετέχοντες του «Dancing With The Stars» της Αργεντινής και επέλεξε να ντυθεί με ένα κόκκινο κόκκινο κορμάκι με πούλιες, που ήταν εμπνευσμένο από τη συμμετοχή της στο δημοφιλή σειρά.

Η Pamela Anderson χόρεψε με τον παρτενέρ της το «On The Floor» της Jennifer Lopez, αλλά δεν πήρε και τις καλύτερες κριτικές!



Διαβάστε περισσότερα στο www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.