Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Στο δρόμο των Ισπανών

Το παράδειγμα των Ισπανών φαίνεται ότι αποφάσισαν να ακολουθήσουν οι Έλληνες. Συγκεντρώσεις ενάντια στο πολιτικό και χρηματοπιστωτικό σύστημα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα
 θα πραγματοποιηθούν  σήμερα στις έξι το απόγευμα χωρίς κόμματα, ομάδες ή ιδεολογίες.

Οι «indignados της Ελλάδας» ειρηνικά και αυθόρμητα, χωρίς σχέδιο και πλάνο κατεβαίνουν στις πλατείες και τους δρόμους για μία ειρηνική διαμαρτυρία, όπως σημειώνουν και στην σελίδα ηλεκτρονικής δικτύωσης, Facebook.

Διαβάστε περισσότερα στο www.newpost.gr / Ελλάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.