
Σας πάω λίγο πίσω..Αρχές 00′ς όπου την υπογραφή της στα μεγαλύτερα ονόματα της hip-hop σκηνής όπως ο 5ο CENT,D12 και άλλοι βάζει η “Shady Records“.Με το comeback του Eminem επανέρχεται και πάλι η γνωστή εταιρεία για να μας..γνωρίσει νέα ταλέντα.Σύμφωνα με τα λεγόμενα του γνωστού rapper τα πρώτα συμβόλαια με την καινούργια “Shady” υπογράφτηκαν από τους Yelawolf και τους Slaughterhouse του συγκροτήματος του Royce Da 5”9” αν θυμάστε! Παιδικούς φίλοι του Eminem όπου όπως φαίνεται η φιλία τους καλά κρατεί..Το φοβερό όμως μέσα απο όλη αυτή την αναβίωση είναι πως πολύ σύντομα θα έχουμε δείγματα αφού ο Royce Da 5”9” και ο Eminem ετοιμάζουν το album”Bad Meets Evil” με πρώτο single το “Hell: The Sequel”
mangoradio.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.