Σάββατο 21 Μαΐου 2011

ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ 2PAC!

Γνωστοί καλλιτέχνες της urban μουσικής σκηνής όπως ο Bun B η Erykah Badu και ο 8 Ball θα παραβρεθούν σε συναυλία προς τιμή του αδικοχαμένου θρυλικού 2Pac στις 16 Ιουνίου, ημερομηνία που θα ήταν τα τεσσαρακοστά γενέθλιά του.
Η Erykah Badu δήλωσε πρόσφατα ιδιαίτερη τιμή που προσκλήθηκε στην συγκεκριμένη συναυλία από την μητέρα του 2PAC, Afeni Shakur.
Η συναυλία θα γίνει στο Atlanta Symphony Hall και θα την παρουσιάσει ο κωμικός Mike Epps που ήταν επίσης παραγωγός ενός ντοκιμαντέρ που κυκλοφόρησε το 2010 σχετικά με τη ζωή ενός εκ των μελών του group του 2PacOutlawz” με τίτλο Napoleon Life of an Outlaw.



mangoradio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.