Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Επιτέλους και μια ευχάριστη είδηση!

Καλά νέα για τον διαδηλωτή Γιάννη Καυκά που τραυματίστηκε στο συλλαλητήριο της περασμένης Τετάρτης, 11 Μαΐου.
Ο 31χρονος βγήκε την Παρασκευή από την Εντατική και νοσηλεύεται στην Νευροχειρουργική κλινική του Γενικού Κρατικού Νοσοκομείου Νίκαιας.


Σύμφωνα με νεότερο ανακοινωθέν έχει συνείδηση και επαφή με το περιβάλλον.

ΠΗΓΗ: www.protothema.gr / Ελλάδα 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.