Καλά νέα για τον διαδηλωτή Γιάννη Καυκά που τραυματίστηκε στο συλλαλητήριο της περασμένης Τετάρτης, 11 Μαΐου.
Ο 31χρονος βγήκε την Παρασκευή από την Εντατική και νοσηλεύεται στην Νευροχειρουργική κλινική του Γενικού Κρατικού Νοσοκομείου Νίκαιας.
Σύμφωνα με νεότερο ανακοινωθέν έχει συνείδηση και επαφή με το περιβάλλον.
ΠΗΓΗ: www.protothema.gr / Ελλάδα
Ο 31χρονος βγήκε την Παρασκευή από την Εντατική και νοσηλεύεται στην Νευροχειρουργική κλινική του Γενικού Κρατικού Νοσοκομείου Νίκαιας.
Σύμφωνα με νεότερο ανακοινωθέν έχει συνείδηση και επαφή με το περιβάλλον.
ΠΗΓΗ: www.protothema.gr / Ελλάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.