Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

΄΄Όλοι μαζί σε μια κοινή προσπάθεια του ελληνισμού΄΄ δήλωσε ο πρωθυπουργός από το Ναύπλιο

Μήνυμα εθνικής συστράτευσης σε κάθε δημιουργική δύναμη της χώρας απηύθυνε ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου από το Ναύπλιο
, όπου επικεφαλής κυβερνητικού κλιμακίου προεδρεύει σε σύσκεψη τοπικών φορέων.

 "Η μάχη είναι σε πλήρη εξέλιξη, τόσο εγώ προσωπικά όσο και κανείς άλλος στην κυβέρνηση, δεν κάνουμε πίσω, έτσι ώστε η Ελλάδα να σταθεί στα πόδια της, ξέρω ότι όλοι αγωνιούν, αλλά ο αγώνας αυτός αξίζει, είμαστε στον πρώτο πιο δύσκολο χρόνο της προσπάθειας, και τα επόμενα χρόνια δεν θα είναι εύκολα, αλλά είμαστε όλοι μαζί σε μια κοινή προσπάθεια του ελληνισμού", ανέφερε ο κ. Παπανδρέου.

Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr / Πολιτική

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.