Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Έμεινε ο Μιραλάς στον Ολυμπιακό!

Το σίριαλ της παραμονής του Κέβιν Μιραλάς στον Ολυμπιακό είχε αίσιο τέλος για τους πρωταθλητές.
Μετά την αποτυχία των διαπραγματεύσεων με τους ατζέντηδες του Βέλγου ποδοσφαιριστή και το διαφαινόμενο ναυάγιο, ο Μιραλάς συναντήθηκε σήμερα με τον Βαγγέλη Μαρινάκη (χωρίς την παρουσία μάνατζερ) και μέσα σε λίγα λεπτά οι δυο πλευρές συμφώνησαν προφορικά. Η ΠΑΕ Ολυμπιακός επιβεβαιώνει τη συμφωνία και ο Μιραλάς θα υπογράψει συμβόλαιο με τους όρους που είχαν προτείνει αρχικώς οι “ερυθρόλευκοι”.
Σημαντικό ρόλο στο να αλλάξει το κλίμα (που είχε διαταραχθεί για τον Βέλγο, μετά τις πρώτες διαπραγματεύσεις με τον μανατζέρ του, Ενροτό) ήταν η στάση του ίδιου του Βέλγου επιθετικού, που πήγε στα γραφεία αποφασισμένος να βρει λύση και να παραμείνει στους "ερυθρόλευκους".

Πηγές: www.enet.gr, www.newsport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.