Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Ατύχημα είχε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και διακομίστηκε στο νοσοκομείο

Ατύχημα είχε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, κατά τη διάρκεια λιτανείας στον Ιερό Ναό του Αγίου Χριστοφόρου στο Αγρίνιο.

  Λόγω της βροχής, ο Αρχιεπίσκοπος γλίστρησε στα σκαλιά της εκκλησίας και από την πτώση, χτύπησε το πόδι του.
Μεταφέρθηκε αμέσως στο νοσοκομείο Αγρινίου όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και ζήτησε να μεταφερθεί εσπευσμένα στην Αθήνα με ελικόπτερο.
Ο Αρχιεπίσκοπος, αναφέρουν πληροφορίες από το νοσοκομείο, ότι χρειάζεται χειρουργική επέμβαση.

Πηγή: www.newsport.gr - Eλλάδα


Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.