Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Αντώνης Ρέμος: Στο Λονδίνο για φιλανθρωπικό σκοπό


Στο Λονδίνο θα βρεθεί στις 10 Ιουνίου ο Αντώνης Ρέμος προκειμένου να τραγουδήσει στο φιλανθρωπικό gala το οποίο διοργανώνει η Χρυσάνθη Λαιμού στην Βρετανική πρωτεύουσα. Πρόκειται για ένα gala με την Φιλαρμονική Ορχήστρα του Λονδίνου υπό την αιγίδα του πρίγκιπα Καρόλου στο Covent Garden.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.