Αντώνης Ρέμος: Στο Λονδίνο για φιλανθρωπικό σκοπό
Τετάρτη, Μαΐου 11, 2011
Gossip
Στο Λονδίνο θα βρεθεί στις 10 Ιουνίου ο Αντώνης Ρέμος προκειμένου να τραγουδήσει στο φιλανθρωπικό gala το οποίο διοργανώνει η Χρυσάνθη Λαιμού στην Βρετανική πρωτεύουσα. Πρόκειται για ένα gala με την Φιλαρμονική Ορχήστρα του Λονδίνου υπό την αιγίδα του πρίγκιπα Καρόλου στο Covent Garden.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.