Η Μαρία Σολωμού είναι από τις ηθοποιούς που δεν δίνουν εύκολα συνεντεύξεις, όταν όμως αποφασίσουν να το κάνουν μιλούν πάντα με αλήθειες. Έχει σκεφτεί άραγε ποτέ τελειώνοντας μια συνέντευξη «τι βλακείες είπα πάλι»; «Όχι, βλακείες δεν λέω ποτέ. Θεωρώ ότι λέω την δική μου αλήθεια. Αν κάποιος το θεωρεί βλακείες με γεια του και χαρά του. Σίγουρα υπάρχουν και μερίδα ανθρώπων που συμφωνεί μαζί μου και χαίρομαι πάρα πολύ. Αλλά υπάρχουν κι άλλοι τόσοι, που διαφωνούν , οπότε το αρνητικό σχόλιο είναι πολύ πιο δυνατό απ’ το θετικό». Τελικά η Μαρία Σολωμού είναι από τους ανθρώπους που λατρεύουν να μισούν; «Έχω αυτή την αίσθηση τελικά. Δηλαδή και τίποτα να μην πω, πάλι κάτι θα βρουν να πουν, οπότε γιατί να μην πω αυτά που θέλω; Αυτά
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.