Ούτε στα φιλικά δεν… χαρίζεται ο Ολυμπιακός!Οι πρωταθλητές είδαν ΑΕΚ (Λάρνακας) και… γυάλισε το μάτι τους!
Με τον Κέβιν Μιραλάς να «σερβίρει» και τον Μάρκο Πάντελιτς να «εκτελεί», νίκησαν με σκορ 1-0 στο πρώτο τους φιλικό επί κυπριακού εδάφους.
Λίγα πράγματα από τους πρώην… δανεικούς. Σουμπίνιο, Παπάζογλου και Γκαλίτσιος πέρασαν στο δεύτερο ημίχρονο αλλά δεν έκαναν ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία τους. Το μόνο τους ελαφρυντικό το γεγονός ότι έγιναν πολλές αλλαγές και χάθηκε ο ρυθμός.
Βραβεύθηκαν οι Βαγγέλης Μαρινάκης και Αντώνης Νικοπολίδης πριν από τη σέντρα. Ο πρόεδρος του πειραϊκού συλλόγου για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και ο βετεράνος πορτιέρο για την προσφορά του στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
Πηγή: www.sport-fm.gr / Ποδόσφαιρο / Ελλάδα
Πηγή φωτό: olympiacos-blog.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.