Τρίτη 10 Μαΐου 2011

82 χρονος πέθανε πριν φτάσει στην κορυφή του Έβερεστ...!


Πρώην υπουργός Εξωτερικών του Νεπάλ έχασε τη ζωή του σε ηλικία 82 ετών, στα 5700 μέτρα του Όρους Έβερεστ, στην προσπάθειά του να γίνει ο γηραιότερος άνθρωπος που έφτασε ποτέ στην κορυφή του.

  Ο Σαϊλέντρα Κουμάρ Ουπαντιάι επέστρεφε από την πρώτη κατασκήνωση στο σημείο από όπου ξεκίνησαν, για να ζητήσει ιατρική βοήθεια, καθώς δεν ένιωθε καλά.
Οι συνοδοί του Ουπαντιάι, του πρόσφεραν νερό και οξυγόνο όταν κατέρρευσε στον πάγο. Αίτιο του θανάτου του εκτιμάται ότι ήταν το μεγάλο υψόμετρο.
Ο 82χρονος συμμετείχε σε μη κερδοσκοπική αποστολή την οποία διοργάνωνε μια τοπική οργάνωση για τα δικαιώματα των ηλικιωμένων. Τα τελευταία χρόνια πολλοί ορειβάτες επεσήμαιναν πως στις αποστολές αυτές συμμετέχουν άτομα που δεν πληρούν τις κατάλληλες προδιαγραφές για ένα τόσο δύσκολο εγχείρημα. Επιλέγονται κυρίως για το ότι είναι γνωστοί ή έχουν χρήματα.
Ο Ουπαντιάι δεν θεωρούνταν έμπειρος ορειβάτης. Η προετοιμασία του για την ανάβαση στην "κορυφή του κόσμου" περιλάμβανε αποστολή στα 6000 μέτρα, δεν παρουσίαζε όμως κάποιο ιδιαίτερο επίπεδο δυσκολίας σύμφωνα με ορειβάτες.
Διαβάστε περισσότερα στο www.newsport.gr / Κόσμος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.