Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Ο Μ. Θεοδωράκης επέδωσε διάβημα κατά του Μνημονίου

Διάβημα κατά του Μνημονίου επέδωσε ο Μίκης Θεοδωράκης στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
Ο αναγνωρισμένος μουσικοσυνθέτης και ιδρυτής του κινήματος "Σπίθα" χαρακτήρισε τη συμφωνία για το δάνειο των 110 δισ. ευρώ "συνταγματικά άκυρη".

Τον Μίκη Θεοδωράκη συνόδευσε στο Προεδρικό Μέγαρο ο καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου, Γιώργος Κασιμάτης.

newsport.gr 
Φωτό από: gatzoli.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.