Λίγες μέρες μετά την κατάκτηση του κυπέλλου Ελλάδας απέναντι στον Παναθηναίκό, ο Ολυμπιακός συνέχισε τα κάλα παιχνίδια
και έτσι πέρασε ένα εύκολο απόγευμα απέναντι στον Άρη.
Με μία εντυπωσιακή εμφάνιση... σκόρπισε την ομάδα της Θεσσαλονίκης επικρατώντας με 95 -63 στο ΣΕΦ. Έτσι, έκανε το 1-0 στα μεταξύ τους παιχνίδια, στο δρόμο προς τους τελικούς της Α1. "Διαστημικοί" οι ερυθρόλευκοι στο πρώτο μέρος, χάρισαν σκορ και θέαμα φέρνοντας τη διαφορά στο +28! (54-26). Ρεσιτάλ ευστοχίας έξω από τα 6,75μ. για τους γηπεδούχους αφού είχαν 10 στα 16 τρίποντα!
Στο 2ο ημίχρονο, με τη διαφορά να βρίσκεται σε τέτοια επίπεδα, η ομάδα του Ίβκοβιτς είχε την πολυτέλεια να προσφέρει στους οπαδούς στιγμές που θύμιζαν... NBA. Η τρίτη περίοδος έκλεισε με σκορ 73-45.
Τυπική διαδικασία το τέταρτο δεκάλεπτο και για τις δύο ομάδες.
Κορυφαίοι για τους νικητές οι Τεόντοσιτς και Παπαλουκάς.
Παρουσία περίπου 2500 φιλάθλων έγινε ο αγώνας.
Ολυμπιακός (Ίβκοβιτς): Παπαλουκάς 13(1), Γκόρντον 4(1), Σπανούλης 7(1), Πρίντεζης 8(2), Μπουρούσης 8, Κέσελ 4, Μαυροκεφαλίδης 6, Χαλπερίν 5(1), Γλυνιαδάκης 6, Παπανικολάου 6, Ερτσεγκ 8(1), Τεόντοσιτς 20(3).
Άρης (Σούμποτιτς): Μπράουν 6, Ουίντερς 3(1), Κινγκ 12, Τσαϊρέλης 5, Χατζηβρέττας 4, Χαραλαμπίδης 4, Κασίροφ 13, Κουμπούρας 2, Μπάβτσιτς 4, Χρυσικόπουλος 5(1), Βεργίνης 5(1), Μποχωρίδης.
Τα δεκάλεπτα: 30-10, 54-26, 73-45, 95-63
ΠΗΓΗ: www.newsport.gr / Αθλητικά
και έτσι πέρασε ένα εύκολο απόγευμα απέναντι στον Άρη.
Με μία εντυπωσιακή εμφάνιση... σκόρπισε την ομάδα της Θεσσαλονίκης επικρατώντας με 95 -63 στο ΣΕΦ. Έτσι, έκανε το 1-0 στα μεταξύ τους παιχνίδια, στο δρόμο προς τους τελικούς της Α1. "Διαστημικοί" οι ερυθρόλευκοι στο πρώτο μέρος, χάρισαν σκορ και θέαμα φέρνοντας τη διαφορά στο +28! (54-26). Ρεσιτάλ ευστοχίας έξω από τα 6,75μ. για τους γηπεδούχους αφού είχαν 10 στα 16 τρίποντα!
Στο 2ο ημίχρονο, με τη διαφορά να βρίσκεται σε τέτοια επίπεδα, η ομάδα του Ίβκοβιτς είχε την πολυτέλεια να προσφέρει στους οπαδούς στιγμές που θύμιζαν... NBA. Η τρίτη περίοδος έκλεισε με σκορ 73-45.
Τυπική διαδικασία το τέταρτο δεκάλεπτο και για τις δύο ομάδες.
Κορυφαίοι για τους νικητές οι Τεόντοσιτς και Παπαλουκάς.
Παρουσία περίπου 2500 φιλάθλων έγινε ο αγώνας.
Ολυμπιακός (Ίβκοβιτς): Παπαλουκάς 13(1), Γκόρντον 4(1), Σπανούλης 7(1), Πρίντεζης 8(2), Μπουρούσης 8, Κέσελ 4, Μαυροκεφαλίδης 6, Χαλπερίν 5(1), Γλυνιαδάκης 6, Παπανικολάου 6, Ερτσεγκ 8(1), Τεόντοσιτς 20(3).
Άρης (Σούμποτιτς): Μπράουν 6, Ουίντερς 3(1), Κινγκ 12, Τσαϊρέλης 5, Χατζηβρέττας 4, Χαραλαμπίδης 4, Κασίροφ 13, Κουμπούρας 2, Μπάβτσιτς 4, Χρυσικόπουλος 5(1), Βεργίνης 5(1), Μποχωρίδης.
Τα δεκάλεπτα: 30-10, 54-26, 73-45, 95-63
ΠΗΓΗ: www.newsport.gr / Αθλητικά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.