Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Ανακοίνωση Παναθηναϊκού στο μπάσκετ

Την ενόχλησή της για τις συνεχείς διαμαρτυρίες των παικτών και παραγόντων του Ολυμπιακού για τη διαιτησία εξέφρασε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός με ανακοίνωση που εξέδωσε.
«Αναζητούν άλλοθι για τις ήττες», αναφέρει και κάνει λόγο για συμπεριφορές που υπηρετούν μόνο τη βία.

ΠΗΓΗ: www.protothema.gr /sports
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sport-fm.gr/article/478847

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.