Η χρεοκοπία έχει ξεκινήσει δήλωσε η γενική γραμματέας του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, υποστηρίζοντας παράλληλα ότι η λύση έξω από το ευρώ και επιστροφή στη δραχμή στην παρούσα συνθήκη θα είναι καταστροφή για την Ελλάδα.
Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό "Αντέννα" η Αλέκα Παπαρήγα τόνισε ότι "η λύση έξω από το ευρώ και δραχμή στις παρούσες συνθήκες είναι καταστροφική" και πρόσθεσε πως κάτι τέτοιο "μπορεί να γίνει στο μέλλον, όταν η κρίση θα είναι ακόμη πιο βαθιά και αποφασίσουν οι ισχυρότεροι να μικρύνουν την ευρωζώνη και γενικότερα την Ε.Ε.".
"Αυτή τη στιγμή πιστεύουμε ότι θα γίνει μία ελεγχόμενη χρεοκοπία εντός της ευρωζώνης. Αν φτάσει η Ε.Ε να διώχνει χώρες, σημαίνει ότι βρίσκεται σε σήψη και βαθιά κρίση αξεπέραστη, πολύ πιο πριν απ’ ότι εμείς περιμένουμε τουλάχιστον».
Σχολιάζοντας τις δηλώσεις, της επιτρόπου Μαρίας Δαμανάκη για ενδεχόμενο εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ, η Αλέκα Παπαρήγα υποστήριξε ότι το έκανε για να "εκβιάσει τον ελληνικό λαό".
ΠΗΓΗ: Εφημερίδα ΄΄Ελευθεροτυπία΄΄
Περισσότερα στο www.newsport.gr
Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό "Αντέννα" η Αλέκα Παπαρήγα τόνισε ότι "η λύση έξω από το ευρώ και δραχμή στις παρούσες συνθήκες είναι καταστροφική" και πρόσθεσε πως κάτι τέτοιο "μπορεί να γίνει στο μέλλον, όταν η κρίση θα είναι ακόμη πιο βαθιά και αποφασίσουν οι ισχυρότεροι να μικρύνουν την ευρωζώνη και γενικότερα την Ε.Ε.".
"Αυτή τη στιγμή πιστεύουμε ότι θα γίνει μία ελεγχόμενη χρεοκοπία εντός της ευρωζώνης. Αν φτάσει η Ε.Ε να διώχνει χώρες, σημαίνει ότι βρίσκεται σε σήψη και βαθιά κρίση αξεπέραστη, πολύ πιο πριν απ’ ότι εμείς περιμένουμε τουλάχιστον».
Σχολιάζοντας τις δηλώσεις, της επιτρόπου Μαρίας Δαμανάκη για ενδεχόμενο εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ, η Αλέκα Παπαρήγα υποστήριξε ότι το έκανε για να "εκβιάσει τον ελληνικό λαό".
ΠΗΓΗ: Εφημερίδα ΄΄Ελευθεροτυπία΄΄
Περισσότερα στο www.newsport.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.