Σάββατο 21 Μαΐου 2011

΄΄Όχι΄΄ της Αλέκας Παπαρήγα για συνάντηση με τον πρωθυπουργό

Η γ.γ. του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα δεν αποδέχθηκε την πρόσκληση του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου
να πραγματοποιηθεί συνάντησή τους, όπως ανακοίνωσε το απόγευμα το γραφείο τύπου του κόμματος.

Οπως αναφέρεται στην ανακοίνωση το ΚΚΕ «θεωρεί ότι δεν υπάρχει αντικείμενο για τη συγκεκριμένη συνάντηση, από τη στιγμή που είναι και γνωστές και εκ διαμέτρου αντίθετες οι θέσεις της κυβέρνησης και του ΚΚΕ».

Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr / Πολιτική

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.