Η σεμνή τελετή έλαβε τέλος με το… καλημέρα του ματς. Ο Ολυμπιακός πήγε στο Αλεξάνδρειο με στόχο το 2-0 και το πρώτο… γκολ το πέτυχε νωρίς νωρίς.Μέχρι να ζεσταθούν οι παίκτες των δύο ομάδων, οι Πειραιώτες προηγήθηκαν με 13-2! Το τελικό 102-76 αντικατοπτρίζει στην εντέλεια την εικόνα του ματς.
Πηγή: www.protothema.gr
Περισσότερα στο thrylos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.