Σάββατο 21 Μαΐου 2011

Με 102-76 ο Ολυμπιακός έκανε το 2-0 επί του Άρη και είναι ένα βήμα από τους τελικούς!

Η σεμνή τελετή έλαβε τέλος με το… καλημέρα του ματς. Ο Ολυμπιακός πήγε στο Αλεξάνδρειο με στόχο το 2-0 και το πρώτο… γκολ το πέτυχε νωρίς νωρίς.
Μέχρι να ζεσταθούν οι παίκτες των δύο ομάδων, οι Πειραιώτες προηγήθηκαν με 13-2! Το τελικό 102-76 αντικατοπτρίζει στην εντέλεια την εικόνα του ματς.


Πηγή: www.protothema.gr
Περισσότερα  στο thrylos.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.