Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΝΕΟ SINGLE ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΓΚΥ ΖΗΝΑ‏

ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ….



ΘΑ ΦΤΙΑΞΩ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ
ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ
ΕΚΕΙ ΘΑ Σ’ ΕΧΩ
ΟΠΩΣ ΘΕΛΩ ΕΓΩ …

ΝΕΟ SINGLE ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΓΚΥ ΖΗΝΑ
ΣΕ ΣΤΙΧΟΥΣ ΕΛΕΑΝΝΑΣ ΒΡΑΧΑΛΗ
ΚΑΙ
ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ

ΠΗΓΗ : ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ MINOS EMI



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.