Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Εκτός Final Four της Βαρκελώνης τα κακομαθημένα παιδιά του Ιβκοβιτς από τη Σιένα (1-3 στις νίκες) .Τραγική εμφάνιση χθες και ήττα 88-76 που σκόρπισε απογοήτευση στο κόσμο της ομάδας...

Το τέλος της ευρωπαϊκής διαδρομής του φετινού Ολυμπιακού έμελλε να είναι η Τοσκάνη!
Οι «ερυθρόλευκοι» εμφανίστηκαν επιπόλαιοι στην επίθεση και προβληματικοί-ξανά- στην άμυνα και γνώρισαν την τρίτη ήττα από την Σιένα με σκορ 88-76, με αποτέλεσμα να αποκλειστούν δικαίως από την συνέχεια της Ευρωλίγκας.

Η ομάδα του Ίβκοβιτς έπεσε για τρίτη συνεχόμενη φορά στην… παγίδα των Ιταλών και με εξαίρεση το τέλος της τρίτης περιόδου, όπου και άγγιξε την ανατροπή, δεν απείλησε σε κανένα άλλο σημείο τον αντίπαλό της. Έτσι, παρά το πλεονέκτημα έδρας που είχαν πριν την σειρά και το +48 του πρώτου αγώνα στο ΣΕΦ, οι Πειραιώτες είδαν το όνειρο της δεύτερης συνεχόμενης συμμετοχής στην τετράδα της διοργάνωσης να σβήνει.

Η ομάδα του Πιανιτζάνι στον ημιτελικό της Βαρκελώνης θα τεθεί αντιμέτωπη του Παναθηναϊκού που προκρίθηκε σε βάρος της Μπαρτσελόνα.


Τα δεκάλεπτα: 29-18, 50-36, 68-61, 88-76

Οι συνθέσεις

Σιένα (Σιμόνε Πιανιτζιάνι): ΜακΚάλεμπ, Ζήσης 6, Χέρστον 25, Καραρέτο, Ράκοβιτς 2, Λαβρίνοβιτς 19, Καουκένας 5, Μικελόρι 4, Ακιντέλε, Γιάριτς 12, Στόουνρουκ 10, Μος 5.

Ολυμπιακός (Ντούσαν Ίβκοβιτς): Παπαλουκάς, Νεστέροβιτς 5, Σπανούλης 7, Μπουρούσης 16, Κέσελ 5, Μαυροκεφαλίδης 3, Νίλσεν, Παπανικολάου, Έρτσεγκ 4, Χαλπερίν 10, Γκόρντον 16, Τεόντοσιτς 10

Πηγή: www.sport-fm.gr/ Μπάσκετ / Euroleague

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.