Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Eυγενικό εκ μέρους του...

Ο Τοτός επιστρέψει από το σχολείο με το αριστερό μάτι μαυρισμένο.

- Τι έπαθες παιδί μου; Τον ρωτάει ανήσυχος ο πατέρας του.
- Να μπαμπά σήμερα πήγαμε στην εκκλησία. Η δασκάλα μου στεκόταν ακριβώς μπροστά μου. Πρόσεξα πως η φούστα της είχε χωθεί στη σχισμή του πισινού της. Έπιασα τη φούστα και την τράβηξα, αλλά η δασκάλα μου έριξε φάπα!

- Αγόρι μου, δεν κάνουν τέτοια πράγματα στις γυναίκες. Μην το ξανακάνεις.

Την άλλη εβδομάδα, ο Τοτός επιστρέφει και πάλι με το δεξί μάτι μελανιασμένο.

- Τι έγινε Τοτέ; Του φωνάζει ο πατέρας του.

Νόμιζα πως σου εξήγησα, τι δεν πρέπει να κάνεις!

- Μα μπαμπά, δεν έφταιγα εγώ! Σήμερα πήγαμε στην εκκλησία. Η δασκάλα μου στεκόταν ακριβώς μπροστά μου. Πρόσεξα πως η φούστα της είχε χωθεί στη σχισμή του πισινού της.

Τότε ο Κωστάκης που στεκόταν δίπλα μου, έπιασε την φούστα και την τράβηξε.

Εγώ, αφού ήξερα πως αυτό την ενοχλεί, την ξαναέχωσα μέσα!



ΠΗΓΗ : spinoza.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.