Η Κυβέρνηση περιμένει την κατάθεση πρότασης μομφής από την πλευρά της ΝΔ και μάλιστα είναι τόσο σίγουρη, που ορισμένοι συνεργάτες του Γιώργου Παπανδρέουάρχισαν να σκέφτονται πως θα αντιμετωπίσουν τη συζήτηση στη Βουλή που (αν η πρόταση κατατεθεί) θα είναι έντονη.
Στα κυβερνητικά κλιμάκια πιστεύουν ότι η κακή εικόνα που δίνει η κυβέρνηση με τους βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος να φτάνουν στο σημείο να απορρίπτουν νομοσχέδιο του υπουργείου οικονομικών, δίνει μια πρώτης τάξεως ευκαιρία στην αξιωματική αντιπολίτευση να καταθέσει πρόταση μομφής, σε μια προσπάθεια να αναδείξει το κυβερνητικό αλαλούμ που αναδεικνύεται -τις τελευταίες μέρες- σε όλο του το μεγαλείο.
Ωστόσο, επειδή ουδέν κακό αμιγές καλού, ταυτοχρόνως θεωρούν ότι η κατάθεση πρότασης μομφής θα συσπείρωνε την Κοινοβουλευτική Ομάδα του κυβερνώντος κόμματος.
Πηγή: www.newpost.gr / Πολιτική
Φωτό από: kentrinews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.