Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Μειώσεις στα διόδια από τη προσεχή Δευτέρα σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών Δ. Ρέππα

Εξορθολογισμό της τιμής των διοδίων υποσχέθηκε πως θα φέρει την ερχόμενη Δευτέρα ο υπουργός Μεταφορών κ. Δημήτρης Ρέππας μιλώντας σε βουλευτές του ΠΑΣΟΚ κατά την συνεδρίαση του σχετικού κοινοβουλευτικού τομέα εργασίας (ΚΤΕ).
Αναλυτικά ο υπουργός είπε πως θα ρίξει την τιμή ανά χιλιόμετρο σε 3 λεπτά από 4 έως 6,5 που κυμαίνεται σήμερα και αφορά στο σύνολο του οδικού δικτύου, ενώ συμπλήρωσε πως η μείωση ενδεχομένως να ισχύσει από τις ημέρες του Πάσχα στην διάρκεια των οποίων παρατηρείται έντονη κίνηση στους αυτοκινητόδρομους.

Πηγή: www.protothema.gr/ Ελλάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.