Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

ΔΣ Παναθηναϊκού: Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 15 εκατ. ευρώ, αλλά ο Θ.Γιαννακόπουλος δεν είναι αισιόδοξος για το μέλλον της ομάδας

Αύξηση μετοχική κεφαλαίου κατά 15 εκατομμύρια ευρώ με χρονικό όριο μέχρι τις 6 Μαϊου αποφάσισε στη σημερινή του συνεδρίαση το ΔΣ της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Ωστόσο, ο Αδαμάντιος Πολέμης εξέφρασε την πεποίθησή του ότι δεν θα μπουν όλα τα χρήματα. «Θα ήθελα να αποφασιστεί αύξηση κατά 30 εκατ. έτσι ώστε να μπουν σίγουρα τα 15 εκατ», τόνισε ο κ.Πολέμης, ο οποίος έκανε λόγο για αποδεσμεύσεις ή πωλήσεις παικτών…

«Το μέλλον της ομάδας προβλέπεται ζοφερό», τόνισε ο Θανάσης Γιαννακόπουλος ο οποίος αποχώρησε πρώτος από τα γραφεία.

Πηγές: sport-fm.gr, protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.