
Πώς είναι να είσαι ιεροκήρυκας και η κόρη σου να τραγουδάει «Φίλησα ένα κορίτσι και μου άρεσε»;Αναμφίβολα οξύμωρο και άβολο. Κάπως έτσι νιώθει και η μητέρα της Κέιτι Πέρι, Μέρι, που παραδίδει συχνά εκκλησιαστικά κηρύγματα και δεν μπορεί να πιστέψει ότι η κόρη της χρησιμοποιεί το χάρισμά της για να τραγουδάει στίχους όχι και τόσο... θρησκευτικού περιεχομένου.
«Όταν την άκουσα να τραγουδάει το “I kissed a girl and I liked it” και είδα χιλιάδες άτομα να συμμετέχουν, αναγνώρισα το χάρισμά της και ένα μέρος της καρδιάς μου σκίρτησε από περηφάνια.
Ένα άλλο μέρος, όμως, ράγισε για τις χιλιάδες πεινασμένες ψυχές που δε "θρέφει" το πνεύμα τους, αλλά τη σάρκα τους», δήλωσε χαρακτηριστικά η μητέρα της δημοφιλούς ποπ σταρ, χωρίς να κρύβει τη δυσαρέσκειά της για το είδος της μουσικής που έχει επιλέξει η κόρη της.
«Καμία μάνα δε θέλει να βλέπει το ντεκολτέ της κόρης της» σχολίασε η κυρία Πέρι, ομολογώντας ότι δεν εγκρίνει ούτε το τολμηρό ντύσιμο της νεαρής τραγουδίστριας.
Δεν παρέλειψε επίσης να αναφερθεί και στο γαμπρό της, τον οποίο χαρακτήρισε «αθυρόστομο».
Πηγή: real.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.