Με μια φαντασμαγορική τελετή ο Ολυμπιακός γιόρτασε στο γήπεδο "Γ. Καραϊσκάκης" την κατάκτηση του 38ου πρωταθλήματος της ιστορίας του.
Την απονομή του Κυπέλλου του πρωταθλήματος έκανε ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Βαγγέλης Μαρινάκης, με τον Ερνέστο Βαλβέρδε και τους παίκτες να κάνουν το γύρο του θριάμβου με τους 35.000 φιλάθλους των ερυθρόλευκων να τους αποθεώνουν, παρά τη δυνατή βροχή.Το σύνθημα είναι "τρελός ο πρόεδρος", δονούσε την ατμόσφαιρα, ενώ οι οπαδοί του Ολυμπιακού αποθέωναν κάθε παίκτη που ανέβαινε στην ειδική εξέδρα που είχε στηθεί. Την παρουσίαση της βραδιάς έκανε ο Χρήστος Φερεντίνος.
Πηγή: www.onsports.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.