Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Νέος σεισμός χτυπάει την Ιαπωνία

Σε κλειώ σεισμικών δονήσεων έχει μπει τις τελευταίες μέρες η Ιαπωνία. Μετά τον σεισμό τον 7.3 την Τετάρτη σήμερα είχαμε σεισμική δόνηση μεγέθους 8.0, 130 χλμ. έξω από το Σεντάι και 373 απο το Τόκιο. Η μετεωρολογική υπηρεσία την Ιαπωνίας εξέδωσε ανακοίνωση για πιθανή εμφάνιση τσουνάμι.

Πηγές: AlJazeera, USGS

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.