Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Συμφώνησαν σε πολλά ζητήματα ο πρωθυπουργός με τον Ν.Σαρκοζί στη συνάντηση που είχαν στο Παρίσι

"Η διαπραγμάτευση συνεχίζεται, δεν έχει κλείσει και είναι και δύσκολη και σκληρή" , επεσήμανε ο πρωθυπουργός κ. Γ Παπανδρέου εξερχόμενος του Μεγάρου των Ιλισίων στο Παρίσι.
Η συνάντηση του πρωθυπουργού με τον κ. Σαρκοζί διήρκησε 55 λεπτά και συμφωνά με όσα δήλωσε ο κ, Παπανδρέου εστιάστηκε στο θέμα της Λιβύης και στην οικονομία ενόψει της συνεδρίασης των ηγετών της ευρωζώνης αύριο.

Ο πρωθυπουργός έκανε λόγο για πολύ κρίσιμη διαπραγμάτευση, ενώ υποστήριξε ότι σε πάρα πολλά θέματα, η προσέγγιση της Αθήνας και των Παρισίων είναι κοινή.

Ο κ. Παπανδρέου δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει το γαλλικό λαό, τον Νικολά Σαρκοζι και την κυβέρνηση του για τη στήριξη που έχει προσφέρει στην Ελλάδα αλλά και επειδή αναγνωρίζουν όπως είπε ο πρωθυπουργός τις προσπάθειες και τις θυσίες του ελληνικού λαού.

Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr / Πολιτική 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.