Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Τι είχαμε γράψει ακριβώς πριν ένα χρόνο σαν σήμερα! Όταν το ταξίδι μόλις ξεκίναγε!!!Ήταν η πρώτη ανάρτηση

Τρίτη, 30 Μαρτίου 2010

ΒΑΛΑΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ!
Το τραγούδι αυτό ταιριάζει με τη περίσταση! Ξεκινάμε τη δημιουργία ενός blog με το πήχυ ψηλά,με μεράκι,με χιούμορ,και με διάθεση δημιουργίας.Σε αυτή τη προσπάθεια,σας θέλουμε αρωγούς,συμπαραστάτες και συμμέτοχους.Το blog μας , blog σας!
Ο τίτλος infotainment δείχνει ακριβώς το τι θα επακολουθήσει!
Τα λέμε πολύ σύντομα...

:-D!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.