Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Ολυμπιακός:Κακή εμφάνιση και ήττα ξανά από τη Σιένα. Τη Πέμπτη πρέπει να κάνει καλύτερο παιχνίδι για να ισοφαρίσει τη σειρά σε 2-2

Η εμφάνιση του Ολυμπιακού δεν ήταν η αναμενόμενη στον 3ο αγώνα της σειράς με την Σιένα. Οι «ερυθρόλευκοι» ηττήθηκαν με σκορ 81-72 και πλέον η νίκη στον αγώνα της Πέμπτης αποτελεί μονόδρομο.
Δεκάλεπτα: 21-14, 39-37, 60-50, 81-72.

Σιένα (Πιανιτζιάνι): Ζήσης 4, Χαίρστον 2, Καραρέτο, Ράκοβιτς 5, Λαβρίνοβιτς 15 (3), Καουκένας 15 (1), Μικελόρι 2, Ακιντέλε, Γιάριτς 24 (2), Στόουνρουκ 3 (1), Μος 11.

Ολυμπιακός (Ίβκοβιτς): Παπαλουκάς 8, Νεστέροβιτς 16, Σπανούλης 15 (1), Μπουρούσης, Μαυροκεφαλίδης 6, Νίλσεν 5 (1), Παπανικολάου 6 (2), Έρτσεγκ, Τεόντοσιτς 2, Χαλπερίν 5 (1), Γκόρντον 9.


Πηγή: www.onsports.gr / Μπάσκετ / Euroleague 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.