Έντονος είναι, πλέον, ο προβληματισμός για το κατά πόσον, πλέον, θα αντέξει η ελληνική οικονομία τον κλοιό που σφίγγει ασφυκτικά γύρω της,
καθώς λίγες μέρες μετά τη Σύνοδο Κορυφής και μία μόλις μέρα μετά το κλίμα αισιοδοξίας που είχε “βγει” από τη συνεδρίαση της διυπουργικής, η Standard & Poor’s υποβάθμισε την ελληνική οικονομία, αφήνοντας μάλιστα ανοικτό το ενδεχόμενο για νέα υποβάθμιση στο μέλλον.
Συγκεκριμένα, ο οίκος υποβάθμισε σε «BB-», από «ΒΒ+» την πιστοληπτική αξιολόγηση της χώρας, διατηρώντας την και σε καθεστώς παρακολούθησης με πιθανότητα περαιτέρω υποβάθμισης.
Μάλιστα, η Standard & Poor's εκτιμά ότι η χώρα θα αναγκαστεί μάλλον να προσφύγει στον μηχανισμό διάσωσης της ευρωζώνης και μετά το 2013.
Ο οίκος προειδοποιεί ότι πιθανόν να προχωρήσει και σε νέα υποβάθμιση της Ελλάδας κατά μία ή δύο βαθμίδες, αν χειροτερέψουν τα δημοσιονομικά της χώρας.
Η νέα υποβάθμιση της μακροπρόθεσμης πιστοληπτικής ικανότητας της χώρας ήταν απλώς η αφορμή, για να σημειώσει «βουτιά» η ελληνική αγορά. Τις αιτίες τις γνωρίζουμε εδώ και αρκετό καιρό: το έλλειμμα έχει ξεφύγει πάνω από το 10%, τα έσοδα του Δημοσίου μειώνονται, ενώ οι αποκρατικοποιήσεις εισηγμένων εταιρειών είναι κυριολεκτικά στον «αέρα», εξαιτίας και της απαξίωσης του Χρηματιστηρίου.
Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr / Οικονομία
καθώς λίγες μέρες μετά τη Σύνοδο Κορυφής και μία μόλις μέρα μετά το κλίμα αισιοδοξίας που είχε “βγει” από τη συνεδρίαση της διυπουργικής, η Standard & Poor’s υποβάθμισε την ελληνική οικονομία, αφήνοντας μάλιστα ανοικτό το ενδεχόμενο για νέα υποβάθμιση στο μέλλον.
Συγκεκριμένα, ο οίκος υποβάθμισε σε «BB-», από «ΒΒ+» την πιστοληπτική αξιολόγηση της χώρας, διατηρώντας την και σε καθεστώς παρακολούθησης με πιθανότητα περαιτέρω υποβάθμισης.
Μάλιστα, η Standard & Poor's εκτιμά ότι η χώρα θα αναγκαστεί μάλλον να προσφύγει στον μηχανισμό διάσωσης της ευρωζώνης και μετά το 2013.
Ο οίκος προειδοποιεί ότι πιθανόν να προχωρήσει και σε νέα υποβάθμιση της Ελλάδας κατά μία ή δύο βαθμίδες, αν χειροτερέψουν τα δημοσιονομικά της χώρας.
Η νέα υποβάθμιση της μακροπρόθεσμης πιστοληπτικής ικανότητας της χώρας ήταν απλώς η αφορμή, για να σημειώσει «βουτιά» η ελληνική αγορά. Τις αιτίες τις γνωρίζουμε εδώ και αρκετό καιρό: το έλλειμμα έχει ξεφύγει πάνω από το 10%, τα έσοδα του Δημοσίου μειώνονται, ενώ οι αποκρατικοποιήσεις εισηγμένων εταιρειών είναι κυριολεκτικά στον «αέρα», εξαιτίας και της απαξίωσης του Χρηματιστηρίου.
Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr / Οικονομία
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.