Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ... ΠΡΙΝ ΑΠΟ 365 ΜΕΡΕΣ...

ΤΟ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΤΟ ΤΩΡΑ... ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.


ΠΡΙΝ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΒΑΛΑΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ POST ΣΤΟ BLOG.

ΠΡΙΝ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΘΟΜΑΣΤΑΝ ΠΙΝΑΜΕ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑΜΕ ΟΝΕΙΡΑ.

ΠΡΙΝ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΚΑΤΙ ΜΕ ΟΛΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ.

ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ 2 ΚΑΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ.

ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΟ GIABIT.BLOGPOST.COM ΑΝΕΒΗΚΕ ΣΤΟ INTERNET!


ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΤΑ 6711 POST. ( 6712 ΜΕ ΑΥΤΟ )

ΤΩΡΑ ΑΚΟΜΑ ΠΙΝΟΥΜΕ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ.

ΤΩΡΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΓΑΠΗ.

ΤΩΡΑ ΟΙ 2 ΚΑΛΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ.

ΤΩΡΑ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ INTERNET!


ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΕΤΥΧΑΜΕ ΠΟΛΛΑ... ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ , ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΜΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΗΣΑΝ ( ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ , ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ ) ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΚΟΜΑ...

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΙΜΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ. 

ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕΣΩ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ BLOG ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΖΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΩ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ... ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ...

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ... ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΜΟΥ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥΣΙΚΗ...

ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ,

genikos

1 σχόλιο :

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.